Hayatı Blogluyoruz!: Ayın Yazarı: Adam Fawer

Perşembe, Kasım 03, 2011

Ayın Yazarı: Adam Fawer

Kendisi Olasılıksız kitabı ile 'Yok artık!' dedirten Amerikalı deha; zamanın ötesinden gelmiş uzaylı; matematik ve olasılığa yeni bir bakış açısı getirebilmiş insandır.
Yani o kadar dersini aldım, böyle olasılık görmedim.
En yakışıklı resmini koyayım diye aradım taradım; anca bu okuyucu.

Hayat hikayesine gelirsek özet olarak
"Pennsylvania üniversitesi işletme bölüm mezunu. Sony music, j.p. morgan'da operasyon şefi olarak görev yaptı. İlk romanı olasılıksız 5 dile çevrildi. Eşi meredith ve çocukları; phineas'la ve bir sürü akvaryum balığıyla birlikte brooklyn'deki evinde yaşamakta."
imiş okuyucu.

Takip ettiğim yazar olaraktan
Bir kaç çok sevdiğim sözlerini vermek isterim;
''İnsanı en çok üzen şey; Ummadıkları kişiler adam olurken,
adam sandıklarının insan bile olamamış olmasıdır.''

"Bilmelisin ki geride bıraktıkların ileriye gitmeni engelleyecek;
Unutma ileri gidebilmek için arkandakileri bırakman gerek."

Daha merak edenleri bir diğer blog ekibimizin hazırladığı yazıyı okumaya davet ederim isme tıklayın:
Çeviri için de teşekkür ediyoruz kendisine.


En son size yayınlanmış bir ropörtajından bir bölüm de verip tekrardan kitabını okumaya döner ben okuyucu;
eee, yorumlayacaksam eserleri bir bakmakta fayda var.

tıkla, tıkla da oku; elini korkak alıştırma :)

Yazarın bizde çıkan Kitaplarının Yorumlarında da görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. ahahahaha =) ancak sen kıskanıp şu adama uyzaylı diyebilirdin. çok özlemişim yorumlarını burayı da hatim edecem bakalım neler var.
    kadın-erkek ilişkilerine yorum yapıyordun bir sitede sen noldu oiş? artık yoksun sık kullanılanlardan silecem eğer yazmayacaksan artık. bir çok blogla dönüşüne de sevindim

    YanıtlaSil
  2. :)) kırmayıp geldiğin için teşekkür ederim, burayı seveceksin :) uzaylı tabi, normal değil o adam :)
    bu aralar netim yok yazamıyorum ama an kısa zamanda döneceğim yazmalara :)

    YanıtlaSil