Hayatı Blogluyoruz!: Bloğ Mutfağından Duyuru;20 Kasım 2011 Beylikdüzü Tüyap Kitap Fuarında Destek Yayınları standında Mehmet Coşkundeniz 'in imza günü....

Salı, Kasım 15, 2011

Bloğ Mutfağından Duyuru;20 Kasım 2011 Beylikdüzü Tüyap Kitap Fuarında Destek Yayınları standında Mehmet Coşkundeniz 'in imza günü....

Mehmet Coşkundeniz / Beni Bir Tek Aşk Aldatmadı


Her gidiş bir bitiştir, bunu biliyorum ama her bitiş bir başlangıç değilmiş, öğreniyorum.
Gelmeyeceğini bile bile, bir daha sana asla dokunamayacağımı bile bile özlüyorum. Delilik işte...
''Ağlamayalım''demiştik, ben sözümü tutamadım.
Şarkıları ne yapacağız söylesene, ya bu şehrin sokaklarını?
Ayrılığın ustası olunmuyor sevgilim, ayrılık öğrenilmiyor...
O gece, giderken içtiğin şarabı koyduğum kadehi yıkamadım, sakladım.
Bazen, hasret artık dayanılmaz olduğunda masanın başına o kadehi koyuyorum.
''Şarabın gazabından korkmadan''seninle içiyorum.
Sarhoş olamıyorum mesala.
Meğer ben bir tek seninle güzelleşiyormuşum...''

1 yorum:

  1. Yazı çok güzel olmuş beylikdüzünde böyle organizasyonlar görmekte çok güzel ingilizce dilinde kitaplarda olacak

    YanıtlaSil