Hayatı Blogluyoruz!: Hatırlanacak Bir Anı

Perşembe, Ocak 26, 2012

Hatırlanacak Bir Anı


Filmimiz 2004 yapımı, çıktığı andan itibaren Güney Kore'de fırtınalar estirmiş, izleyenlerin her daim tavsiyesi haline gelmiş bizdeki 'İncir Reçeli'vari bir dramdır.
Savruk, unutkan ve aşktan acı payını almış bir kız ile fakir ama gururlu maço bir erkek görünümündeki oğlumuz başrolleri oluşturmaktadır.

Karşılaşmaları, birbirlerine aşık olmaları, evlenmeleri derken gayet romantik yer yer komik sahneler eşliğinde az yavaştan ilerleyen filmimiz acı gerçeğin öğrenilmesiyle ağlak, dramatik ve 'hayatta her şey başınıza gelebilir, o zaman yanınızda kim olacak' temasını içten içe yerleştirmesiyle duygusallaştıracaktır.
Ben filmi sevdim.
İzlenmesi tavsiyemdir.
7/10

Aklımda kalan repliklerinden:

"Bir anı gittiğinde ruh da gider."

"Affetmek kalbine nefretine küçük bir oda vermektir."

"Kafamın içinde bir silgi var."

"- Bana bu kadar iyi davranma nasılsa unutacağım.
- Ben her şeyi senin yerine hatırlayacağım."

İyi Seyirler Okuyucu.


2 yorum:

  1. Bu filmi izlemiştim :) Gerçekten başta çok güzeldi herşey ama sona doğru gözyaşları sel olup akıp gitti :) İşte aşk böyle birşey olmalı :)

    YanıtlaSil
  2. #merve; film gerçekten de aşk budur dedirtecek cinsten :)
    bir önceki film paylaşımımı da izlemediysen mutlaka izlemelisin bir kore fanı olarak :)

    YanıtlaSil