Hayatı Blogluyoruz!: Alacakaranlık

Pazartesi, Ocak 09, 2012

Alacakaranlık



Anlatacağım film bildiğiniz vampirli 'alacakaranlık' a benzemez okuyucu.
Craig Rosenberg filmi olan başrolde Demi Moore ile Half Light bu alacakaranlık.
Demicik burada Rachel Carlson ismli bir kurgu yazarını canlandırıyor.
Öylesine yazanlardan değil ha; ödüllü falan yani.
Birde daktiloda yazmayı seviyor eski kafalılardan.
Ah ben bu kadını eski filmlerinden taş bilirdim, iyi bari az kırışmış gördüm de rahatladım.
Bir de beceriksiz ne kız o marullar öyle?
İnce ince yapıcan yahu!
Daha da kıskanmam yani seni.
Kocasını oynayan adamı da Lost'tan gözünüz ısırabilir.
O da yazıyor okunayım die uğraşıyor falan garibim.
Olsun oğlunuz var tatlıcık, eviniz var kocaman üzülme dostum.
Derken o yavrucak da vahim bir şekilde ölüvermesin mi!
Meğersem adamın öz oğlu değilmiş zati; öldüğü yerin kapısını da o açık bırakmış.
Boşanma, ayrılık derken daha filmin onuncu dakikasında falanız...
Derken Demi kitabını bitirmek ve kafasını dinlemek için ıssız bir yere gider.
Bunun bi tane arkadaşı var, o da kocası gibi ezik; yazamıyor. O buluyor burayı.
Ne işin var di mi elalemin ıssız köyünde?
Gizemli olaylarda böylece başlar.
Sonra karşıdaki deniz feneri nöbetçisi ile işler ilerletirler.
Bir tane de kasabanın delisi vardır her bi şeyi bilen. Kasaba sakinleri de başka alem.
Bir şeyler oldu, olacak, oluyor diyerek devam eder sahneler.

Film çok yavaş ilerliyor bilesiniz.
Yüz küsür dakikalık film ikinci cd den sonra hız kazanıyor ve
işte ondan sonra sizi çözülmesi gereken sırlar ve hangisi gerçek tahminleri bekliyor.

Bu arada müzikten sorumlu arkadaş buralarda mı?
Hani aralarda çaldığnız bi klasik tarz müzik vardı ya olmayaydı iyiydi yani.
Kelt ezgilerini daha çok beğendim.

İyi seyirler okuyucu
Sırf sonu için: 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder