Hayatı Blogluyoruz!: Harlequin

Pazartesi, Ekim 17, 2011

Harlequin





Uzun süredir yeni romanlara başlamayıp günde bir harlequin ile devam etmekteydim okuyucum.
Artık blogumuzu açtığımıza göre beğendiklerimden buraya yorum yapmaya niyetlendim :)
En azından rastladığınızda
ya da
boş vakit bulduğunuzda bir kaç keyifli saat geçirme fırsatını kaçırmazsın tavsiyelerimle.
Ah görüyorsunuz ya her şey senin için!:)
Harlequinler bir çok sitede e-kitap olarak bulunduğundan
(o tarayanların elleri dert görmesin)
kolayca ulaşabileceğiniz gibi
bir çok ikinci el kitap satan sahaflarda da uygun fiyatlara bulabilmektesiniz geçmiş sayıları.
Her ay çıkardıkları yeni yayınları ise hemen hemen her süpermarkette genelde gazete dergi raflarında karşılaşırsınız.

Yolculuklarda veya yoğun günlerinizde biraz mola için birebir bu yayınlar.
Sistemlerini ilginc ve bir o kadar da yararlı ve akıllica bulmuştum ilk duyduğumda.
Ve her güzel fikri karşıladığım gibi ben neden düşünemedim bunu yea demiştim.
Kalemine güvenen ya da güvenmeyen ev kadınları yazdıklarını gönderiyor,
Harlequin basıyor,
tüm dünyaya dağıtımını yapıyor,
kadınlar da bu yolla hem bir uğraş ediniyor hem de kazanç sağlayabiliyorlarmış.
Kesinlikle okumayı ve yazmayı seven, ailesine zaman ayırmayı seçerek evinin hanımı olmuş kadınlar için harika bir durum.
Belki de çalışan geçimini başka yollardan sağlayan fakat yazma hobisi olanlar içinde bir yol.

Bence bizim annelerimize de böyle bir olanak sağlansaydı okuma-yazma oranlarına katkısı olabilirdi.

Harlequinler genelde aşk temasına sahip hikayeler olup bazı kitaplarda macera ve entrika da içeriyorlar.

Bir çok önemli yazarı( sandra brown, nora roberts) da okuyucuya tanıtıp edebiyat çevrelerine kazandırmıştır.

Eh devamı yarın.... :D


birde site adresini vereyim göz atmak isteyenler için: harlequin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder